Lööördag!

Oj vad dålig jag har varit på att blogga! Haft lite mycket i tankarna och inte speciellt mycket ork till att blogga... Well well, tänkte börja med lite bilder ifrån veckan som gått så... Here we go!
 

Filmmys!
 
 
Mamma har äntligen köpt te! ♥
 
 
 
Yaay! Hur glad blir man inte av att få denna i brevlådan?
 
Inte så många bilder men i alla fall något!
 

 
Lööördag!
Tänkte komma fram till min dag idag och isåg att jag inte gjort annat än druckit te. Har dragit på mig en satans förkyldning som satt sig i halsen och gör så att jag knappt kan svälja. Är glad att jag slipper allt snorande i alla fall!
 
 
Har gått runt med raggsockar, mjukisbyxor, linne, och tjocktröja hela dagen och bara myst. Kände mig redigt slapp och allmänt som en zombie men så tog jag en dusch och vips, så kände jag mig både piggare och friskare! Mitt bästa förkyldningstips!
 
 
 
 
Nu sitter jag här, lämnad och övergiven, och tänkte försöka se på Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides. Den har för övrigt låtit i bakgrunden när jag bloggat men ska börja om från början så jag kan se lite med. Man kan ju inte bara lyssna på en film! Kommer säkert somna men ändå...
 



 
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback