Födelsedagsfirande!!

Idag fyller min älskade pojkvän 18år! Grattis!! ♥
 
Du är den extra dragningskraften som gör att jag stannar kvar på jorden. Du är glädjen i mitt skratt och orken i mina tårar. Du är värmen i min kropp och blodet i mina ådror. Hade jag aldrig träffat dig den där kvällen på bussen, ja, då hade mitt liv aldrig blivit såhär!

Att kunna ha ett spontant kuddkrig med dig eller att bara sitta i ditt knä och känna mig trygg spelar ingen roll! Vi har alltid någonting att göra, även om det ibland är att göra ingenting. 

Jag älskar stunderna när vi är jätte konstiga och bara skrattar. Jag älskar när vi ligger bredvid varandra i sängen och jag kan höra dina lugnande andetag och dina hjärtslag. Det finns inget mer underbart än när du håller om mig och samtidigt kysser mig. Känner mig så trygg och älskad. 

Det är inte nog med att du är den underbaraste personen jag träffat, du är ju faktiskt min. Min pojkvän! Min alldeles egna Mateusz! Min egna lilla prins! 

Grattis älskling! Jag älskar dig! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback