En awesome söndag!

Vaknade vid 7 imorse, pigg som en lärka. Låg kvar i sängen fram till 11 och bara slappade. Helt underbart!
 


Gick upp, åt frukost och packade träningsväskan. Åkte in till Uddevalla och simmade nån timma och sedan till EspressoHouse för att få i mig något varmt. Har varit äckligt regningt till och från hela dagen. (Oj vilket stappligt inlägg detta verkar bli!) Lite deprimerande är det faktiskt! MenMen.. Satte mig på Kampenhof och slängde upp ett inlägg på facebook och fick en stund senare meddelande av Sofia. Orkar inte förklara hur det gick till men det hela slutade med att vi två hamnade på Torp och hade en alldeles awesome söndagseftermiddag som innehöll diverse saker. Impulsexperterna - Det är vi!
 

Åka buss!!
 

SUBWAY!!! (Och en sötis ♥)

 
Och nu till det mest otroliga och näst godaste på hela dagen: GLASS!!
 

Pressbyråglass!
 
Får jag lov att presentera JumboChokladBlåbärVaniljglassen Henry! 30kr kostade han men det var han värd! Har aldrig, i hela mitt liv, varit med om att någon lagt upp såhär mycket glass till mig. Definitivt inte när det är "köpeglass"!
 

 
Fick även köpt mig ny mascara och även en eyeliner som båda kommer ifrån Isadora. Ska försöka sminka mig imorgon, tror jag... Har inte varit sminkad på flera veckor, haha!

 
Om jag nu sminkar mig imorgon så kommer det förmodligen upp en bild under morgondagen!
 

Well well.. Ska göra mig i ordning för att gå till sängs. Är full av energi så får se ur det går, haha!
 

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson

Det vart awesome idag. Stort tack för såväl lunch och efterrätt/fika som för att jag fick träffa dig, skratta och må bra ett par timmar!

Svar: Det var helt underbart att bara få vara ett par timmar och skita i omvärlden med dig! Love Ya! <3
Linda

2012-09-02 @ 22:19:19
URL: http://suspected.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback