Blä för förkylning!

Fick mig tre och en halv timmes sömn natten till idag. Somnade framåt 6 och vaknade halv 10. Kunde såklart inte somna om så det var bara att snällt gå upp och försöka äta frukost. Halsen har gjort ont hela dagen så har i princip bara varit te som jag kunnat få i mig. Åh vad kul det är att vara förkyld!
 


 
Försöker med allt jag kan för att få bort "halsontet" och smart som jag är gick jag in på 1177.se för att försöka hitta någon ny och smart lösning. Klicka på tesnubben för att komma till artikeln!
 


Yaay! Tror jag ska äta isglass imorgon. Det borde väl fungera? Eller ja, om jag är hemma vill säga. Lär ju inte åka till skolan precis... Även om jag vill! 
 
 
Jahopp! Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och bara mysa framför en film och hoppas på att jag kommer få sova inatt. Man får ju försöka hoppas medans man har tro! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback