Naket?

Vem vill inte ha en slimmad kropp!? Vill inget annat just nu än att kunna känna mig "snygg" när jag går i bikini eller när jag byter om efter idrotten i skolan. Om man ändå bara kunde trolla bort tjocka lår, gäddhäng, rumpan, midjan och lite fett här och där... Abrakadabra, hokuspokus! Oj, vad underbart det skulle vara! 
 
Vem vill inte ha en kropp som dessa? Perfekta bröst, fast rumpa, snygga armar och muskulösa lår - Ge mig!
 
Jessica Simpson
 
Jennifer Aniston
 
Rihanna
 
Men såklart går inte det att fixa på en sekund... Hur ska man göra då? Springa 2 mil om dagen och svälta sig själv för att få fram några som helst resultat? Kanske inte!
 
Satsar på beach 2013 och "vill-ha-kroppen" när jag tar studenten 2014. Fuck yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback