Konsert!

Igår var det konsertkväll!! En helt underbar eftermiddag och kväll innehållande sexsnack, energidryck, kladdkaka, musik, förvirring, flum, soundcheck, kärlek och en massa mer. Så jävla awesome!
 
 
Sexsnack med tillhörande gestaltning! ♥
 
Hittade Simon i en hylla, ensam och övergiven! Inte lätt att var übergrym!
 
Efter konserten blev det en välförtjänt glass på McDonalds med min underbara prins!
 
Mys på hög nivå!
Älskar dig! ♥
 
 
Det var verkligen svårt att komma upp ur sängen i morse. 4 timmars sömn i kroppen och en huvudvärk som inte ens går att beskriva. Haha, börjar fundera på hur jag skulle må med en bakfylla om jag nu mår såhär efter en konsert? Värt att tänka på!
 
 
 

 
 
Just nu känner jag mig extra duktig som gjort situps, armhävningar och även lite övningar med en hantel. I feel awesome! Hmm... Den där träningen och viktminskningen som jag tjatar om hela tiden verkar aldrig dra igång för min del. Alltid nått som kommer imellan eller så är det tröttheten som tar över. Fan.. MÅSTE få igång träningen!!
 
NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback