En månad!

I fredags var det en månad med min prins!  Älskar dig! ♥
 
Söt som få i min onepice!
 
Blev inte så mycket mys i fredags men blev nästan en heldag i lördags istället. Finns inget underbarare än att gå upp jätte tidigt, se ut som fan och sedan sätta sig på bussen till älsklingen och inse att man kommer mysa resten av dagen! 
 
 
 
Det enda jag har gjort idag är att jag har tränat. Kändes att kroppen inte är riktigt var med till 100%... Tror att pojken min har delat med sig lite av sin förkyldning! Men Men! Livet går vidare ändå så det är bara att kämpa på. Det är ju trots allt måndag imorgon...
 
Kan lätt säga att jag hatar mina måndagar! Speciellt imorgon när jag förmodligen inte kommer träffa min älskling efter skolan..
 
NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback