Vändning...?

Åhh!  Har haft en otroligt dålig dag och när jag loggar in på Facebook så har jag fått detta meddelande -->

Går inte annat än att älska Magdalena! Hon är så söt och rar utan att veta om det och utan någon mening alls. Hon bara är sig själv! ♥ K Ä R L E K


Just nu sitter jag och ser på Lady and the Tramp för första gången i mitt liv. Helt otroligt! Har också läst KP av någon anledning och hittade en sida som heter "Hemligt". Haha tänkte jag som tyckte det lät intressant och slog upp sidan. Vad hittar jag då? Jo, hemlisar som 8-14åringar (tror det är den åldern) skickat in till KPredaktionen. Den första jag läser är denna -->

Trodde jag skulle dö av skratt när jag väl insåg vad jag precis läst! Tycker det är lite gulligt ändå att dom har den relationen som kompisar och faktiskt satsar på sitt framtida kyssande. Kör hårt!

 

Kan för övrigt säga att jag kommer få ett stort fett F på matteprovet jag hade i morse. Satt och stirrade på talen, kladdade lite på pappret och hoppades på det bästa... Kommer inte komma långt på den taktiken, menmen! Nu ska jag försöka sova och tagga en håltimma från 10 till 14,20 imorgon. Åh vad jag älskar skolan när man inte kan ta sig hem under dagen!

 

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback