Träningsvärk!

Dagen igår avslutades med styrketräning och en supermysig promenad. Det är så otroligt fint ute den här tiden på året. Speciellt i skymmningen!


Nu sitter jag i sängen, super trött och ont i hela kroppen. Känns skönt att ha träningsvärk igen! Imorgon ska jag till sjukgymnasten med knäet och hoppas på att jag äntligen kommer få börja träna på allvar igen. Kvällen idag tillbringade jag med att sjunga i en ny kör. Trevligt och intressant. Tror jag var den enda under 40år, men men, kul var det!

Känns konstigt att det är fredag imorgon igen. När började veckorna gå så fort!? Hoppas på att dagen går fort och att jag sen kan få komma hem och mysa! ♥

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback