Studiedag!

Idag har jag haft studiedag och har inte gjort nått till nytta. Har bara bakat, kollat sommarjobb, slappat i solen och fotat när jag egentligen skulle behövt plugga jättemycket. Blir till att plugga imorgon eftermiddag och även träna lite. Hoppas verkligen våren är här på riktigt denna gången och att det inte kommer snö igen. Den kan komma fram i november/december nån gång!


"En som inte gör dumheter som ung, gör det som gammal"


Vaknade med ett ryck när vår lilla hund hoppade upp och la sig på min mage i solen. Trevligt uppvaknande!

Nu ska jag kolla igenom avsnitt 5 av "Får vi följa med?" med Filip och Fredrik. Ett helt otroligt program! Älskar det verkligen och tycker, av någon anledning, att det är lite gulligt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback