Stressa hela morgonen - Varför inte?

Det är ett under att jag ens hann med bussen idag. Hade ställt klockan på halv 6 för att ha lite tid på mig att duscha och göra mig i ordning. Vaknade istället med ett ryck vid halv 7. Med en massa mer att göra än vad jag hade tid till så blev det ganska stressigt och jag hann precis med bussen. Kom till skolan med andan i halsen och nu är huvudvärken verkligen på topp.

Tur nog slutade jag vid lunch för att ha lite trevligt hos läkaren på Uddevalla sjukhus. Väl på sjukhuset blev jag intresserad av en liten skylt som satt över eluttaget. Vi tar en närmre titt!





Det står alltså ÖL ovanför eluttaget. Men vad står det för? Övre luftröret? Ökad lungkapacitet? Önskans lag? Örebros landslag? Ja, gissningarna var många men vi hittade inget svar. Vet du vad det står för så får du gärna kommentera!

Just nu är jag prepparerad med en massa olika saker och hoppas på att värken i kroppen och även huvudvärken ska försvinna. Ska ta en kopp te och sedan lägga mig i sängen och se på Repmånad med varma täcken om mig och en massa mys.


Under dom få timmar jag spenderade i skolan idag så fotade jag lite. Mest nöjd med denna bild! ↓



NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback