Kötta!

Imorgon ska jag kötta sönder med träning! Har inte tränat på några dagar och behöver verkligen träna av mig en hel del just nu. Imorgon eftermiddag blir det även till att åka och se på Grease som Sinclairs musik 2or och 3or sätter upp. Ska bli super kul!



Iblan funderar jag på hur folk tänker! Bläddrade runt lite på aftonbladet.se och ser denna rubrik ↓



Förata tanken blir "Vem hotar någon i onepiece!? Finns jätte många som går runt i de ju!" innan jag fortsätter läsa artikeln.



41!? Personen det handlar om är alltså 41 år gammal. Inte precis det jag hade i huvudet när jag tänkte någon iklädd onepiece. Han ska helt klart ha en eloge för att gå i onepiece! Man ska ju få gå klädd precis som man vill!

Klicka -->här<-- för att läsa hela artikeln!




Känns att jag hållt igång länge idag och att jag inte sov många timmar inatt... Nu ska jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback