"Ett anförande utifrån temat Relationer"

Idag fick vi reda på temat för det nationella provet i svenska - Relationer! Känns som ett ganska enkelt ämne att skriva/prata om. Nu gäller det att skriva ett tal som bara är 4 minuter långt. Hmm... Det bästa med talet måste vara att man får använda sig av bildspel. Älskar att fota!


Har kommit fram till att jag verkligen måste ha musik på när jag pluggar. Annars går det inte! Eller ja... Går gör det ju. Det går bara inte lika bra. Här är min Plugg lista! ↓




Nu ska jag snart åka in till Uddevalla igen för att ha en trevlig kväll i musikens tecken. Känns lagom kul att behöva stressa från bussen upp till kyrkan. Men orkade faktiskt inte ta en tidigare buss så jag får skylla mig själv!



Får se om jag bloggar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback