Chill i solen!

Idag har jag spenderat dagen med fotande och finaste Sofia. Inte ett moln på himmlen och strålande solsken. Värmen ska vi inte tala om!

Dagen resulterade i att hon åt sushi för första gången och jag satt roat och tittade på. Filmer finns lite längre ner!


Mums!

 

Trotts att hon är så söt så finns det även en ond sida av henne! Förutom att ha ätit och flummat så fick jag prova på nått konstigt godis. "Ta allt i munnen" sa Sofia och dum som jag är gjorde jag som hon sa...

Jag rekomenderar det inte! Det står att det ska vara hallonsmak men den smakade banan... Hur går det ihop? Den har, i vilket fall som helst, ingen plats i min godispåse!

 

Fick en söt liten blomma som nu ligger i min jackficka tillsammans med en annan blomma.

Tittut!

Nu ska jag spendera resten av denna söndag (alltså 30 minuter) liggandes i sängen och se på film. Känns skönt att ha sovmorgon imorgon och kanske få sova ut lite. Hoppas på det! NATTI


Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson

Tack för en galet bra dag. Nästa gång ser vi dock till ATT FÅ BILDERNA PÅ OSS, som det var tänkt från början. Snor en av filmerna, så våga inte ta bort dom från youtube ;) Puss på dig :*

2012-03-25 @ 23:54:04
URL: http://suspected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback