Näring?

Jag vill verkligen inte vara förkyld mer! Känner att jag får i mig bra näring. En hel del kolhydrater är det i alla fall...

Frukost - Blåbärssoppa, Bisolvon och Bafusin (Haha! Lite kul att allt börja på B!)
Lunch - PowerKing
Middag - Te, Bisolvon
Kvällsmat - Varma Koppen, Bisolvon

Men det kanske är bra? Kan man inte träna så får det helt enkelt gå ut över vad man stoppar i munnen!



Trots förkyldningen åkte jag in till Uddevalla en snabbis för att hitta present åt min fina moder. Hon ska få ett "Mammaljus" och en flaska alkoholfritt jordgubbsvin så nu är det bara vänta (tills den 1 Juli) och se om hon blir glad!


Dagen igår innehöll lite sol med lillasystern. Inte fel alls!



Snart är det dags för mig att sova och vila upp mig inför en lååång midsommarafton. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback