Bildkaos!!

Hostar, snörvlar och har världens huvudvärk - Hej förkyldning!

Trots förkyldning har jag varit duktig och köpt en del av sötisens födelsedagspresent. Hehe!


Äntligen är presenten funnen!
Ta den i munnen
En vacker dag på stranden
När du har en drink i handen
Då skulle du denna behöva
Öppna och pröva!


Känner mig lagom awesome som faktiskt skrivit ett rim! Sen vet jag att Sofia kommer läsa detta så ska inte skriva va det är. KÄNN PÅ DEN!!



Well... Eftersom det var ett tag sen jag överhuvudtaget uppdaterade bloggen så kan jag vara duktig och lägga upp X antal bilder för att förklara veckan!


Två sjukt dåliga bilder MEN dom representera torsdagen då jag hade en grymt mysig skolavslutning med den finaste av alla klasser. Idag är det bara 60 dagar kvar av sommarlovet!


Fredagen spenderade jag först i Lane-Ryrskyrka på Erikas (min lillasyster) skolavslutning och sedan bar det av ut till Jenni för att hjälpa till med förberedelser inför födelsedagsfest för hennes föräldrar. Efter vi hade förberett tog vi oss en utflykt med lite glass, bergsklättring och (för Jenni) stenkramning. Mysellipyselli!


På själva lördagen var det dags för kalaset och jag kände mig otroligt effektiv efter att jag dekorerat två tårtor!


Dagen efter (söndagen) låg jag i sängen fram tills 12,14, gick upp, åt litegran och gick sedan och la mig i sängen igen. En riktig slappar dag!


Igår var jag duktig och satte upp fina "pepplappar" över nästan hela mitt rum för att verkligen få motivation till att träna. Jättebra knep kan jag säga!
På kvällen när jag kom hem efter teatern fick jag blåbärssoppa och nån konstig C-vitaminsbrustablett av far min. Det ska visst vara bra med C-vitamin när man är förkyld så varför inte?


Och nu är det idag (vilket är otroligt logiskt) och jag är såpass trött att jag försöker sätta in fel ände på laddaren i datorn. Duktig tjej!

NATTI


Kommentarer
Postat av: nån du känner

rolig vecka

Svar: Så jag känner dig? Det låter ju trevligt =)
Linda

2012-07-11 @ 14:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback