Skolk eller närvaro?

Ångrar lite att jag inte skippade engelskan nu på morgonen. Kunde tränat istället för att snart sitta och lyssna på klasskompisarnas muntliga redovisningar... Inte så värst taggad på att ha Gemuprov helle. Kan inte det jag ska ha prov på och kommer få ett stort fett F... Fuck life!

Kan iaf säga att det känns lite bättre att jag slutar denna dag efter provet och kommer vara hemma vid 1 igen. Dagen blev ännu bättre när jag fick reda på att Farmor och Farfar kommer idag istället för imorgon!

Nej nu är det dags för engelska!


Kommentarer
Postat av: frida

tänk på att det snart är sommarlov! :)

2012-06-07 @ 22:21:57
URL: http://fridamellqvist.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback