Nyckelben!

Nyckelbenen börjar sakta men säkert komma fram. Midjan är minskad med 2cm. Vikten är 5kg lättare. Situps, armhävningar och cykla i luften har blivit en kvällsvana och träning står dagligen på schemat. Oj vad mycket som kan hända på 4 veckor! Grymt stolt över mig själv!
 
Dagen idag har inte varit så spännande. Sov fram till typ 12 och insåg att jag har vänt på dygnet. Höjdpunkten var när jag övningskörde och det var inte så mycket till höjdpunkt om man säger så... Provade även en ny naturdiet bar! Tyckte det var en lite konstig eftersmak men jag som älskar kokos tyckte den var supergod ändå!
 
 
Nu sitter jag i ett svalt rum med öppet fönster och lyssnar på hur regnet öser ner i dammen på utsiden. Dripp Dropp, Dripp Dropp! Har bestämt mig för att jag ska starta morgondagen med träning oavsett vad det är för väder. Kommer vara ösregn och svinkallt men vad gör man inte för att få mer självförtroende?
NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback