Midsommar!!

Hej hopp, gummisnopp! Haha... Känner mig lite smått död i huvudet såhär efter en vecka med förkyldning och ett midsommarfirande. Borde verkligen sova mer...
 
Gårdagen blev i vilket fall som helst lyckad även om den var traditionsenlig (heter det så?) och lång. Dagen började med firande på Lane-Ryrs skolan klockan 11. Utan tvekan kan jag säga att det var det tråkigaste under hela dagen! En massa pensionärer och barnfamiljer...
 
 
Sedan bar det av mot Vänersnäs och mammas äldsta bror för att äta mat. Kan inte förstå att jag varje år mår lika illa efter all mat och fortfarande inte lär mig... Tradition det med kanske?
 
 
Att fira midsommar i OnePice gjorde att allt blev tusen gånger mysigare och färden hemåt blev sovandes. Hade varit vaken i två dygn så det var på tiden!
 

 
Dagen idag började för min del kvart i 12 då jag vaknade. Åkte in till Uddevalla för lite Midsommarkonferens och det känndes skönt att träffa dessa underbara människor igen. Tror det är två månader sen jag träffade vissa av dom... Love them! ♥
 
Måste skriva att jag just nu känner mig awesome! Istället för en vanlig kvällspromenad blev det en intervallspromenad med inslag av joggning. Började ösregna när jag klev utanför dörren så det blev ingen lång runda som jag först tänkte,blev bara 2km... MenMen! Gjorde precis 90 situps och lite andra bra träningssätt som är bra för magmusklerna. Midjan ska minskas och där med basta!
 
Dejtar kudden med denna film och håller tummen för att den ska vara bra!
NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback