Måndag?

Som jag bestämde igår var jag duktig nog att träna. Eller ja... En promenad med hunden. Ute. I ösregnet. Kom in och såg ut som om att jag hade badat med kläderna på och hällt ytterligare 10 liter vatten över mig.
 
När jag insåg att det faktiskt var måndag kunde jag räkna ner till att det enbart är 8 veckor kvar av sommarlovet. Dags att börja hårdträna! Vill jag vara en ny människa med ett starkt självförtroende och en hälsosam livsstil till skolstarten så är det på tiden att köra hårt. Att leva på nudlar kanske inte är det ultimata men vem bryr sig!
 
NUDLAR!!
 
Efter teatern hade jag en timmas dötid fram tills mamma skulle sluta jobbet så det blev en mysig kvällspromenad i Uddevalla. Efter att ha gått 4km irrandes runt på gator jag aldrig varit på förut så kom jag, konstigt nog, fram.
Kan ni gissa var bilderna är tagna?
 
 
 
Med dålig humor och med dessa två bilder säger jag godnatt!
 
 
NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback