Bilder i massor och en gnutta dålig humor!

Som jag skrev sist så åkte jag ut till Farmor&Farfar i onsdags. För att jag skulle ha någon som helst koll på vart jag var eller när jag skulle byta buss så använde jag västtrafikappen i mobilen. En superduperapp om jag får säga mitt!
 
När jag nästan var i Henån tog jag mig en liten kik på kartan för att jag bara var allmänt nyfiken och ser då detta!
 
 
Fick fram ett litet skratt när jag satt där i bussen, nästan ensam, och såg att vägen som var utritad hade tagit genvägar i varända kurva. Insåg nu att det inte alls var så kul som jag tyckte det var... Sak samma!
 
Väl ute på Stocken fick jag badat i havet för första gången i år. Härligt, men kallt!
 
Onyttigt som tusan!
 


Igår startade jag dagen med te som var för varmt att bära så fick helt enkelt bära det med grytvanten på! Städade sedan hela altanen som nu är redo för sommarens grillkvällar. Pepp på den!
 


 
Idag bestämde jag mig för att äntligen göra något åt mitt förjävligt slitna hår. Drog mig in till Uddevalla och efter 75 minuter var håret runt 10 centimeter kortare och mycket, mycket mindre slitet. Woop Woop!
 
FÖRE
 
EFTER
 
Har även haft myskväll med lillasyster då vi cyklade 5km, drack hemmagjord smoothie, åt chips med dipp och såg på Gladiatorerna. Mysigt värre!
 
 

För övrigt känner jag mig grym vad gäller DrawSomething! (Vet att jag är kass men låt mig vara glad!)
Bara att lägga till mig --> Lostinnotes <--
 
 
Har även skaffat mig Instagram som dom flesta andra iPhoneägarna i min närhet använder. Kan utan tvekan säga att jag inte fattar ett smack men jag har i vilket fall som helst lyckats lägga upp en bild och fått 3 followers. Tummen upp för det!
 

NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback