Åska och väntan...

Igår var jag inte den lyckligaste människan på denna jord. Undertiden som svarta moln och muller kom närmre så gick jag till bussen och åkte mot soliga Uddevalla. När jag stog på busshållplatsen så var det svart åt ena hållet och klar himmel åt det andra. Härlig kombination! 
 
 
Väl i Uddevalla hade jag en timmas dötid tills teatern började så jag begav mig till den (enligt mig) underbaraste platsen i Uddevalla - Klocktornsberget! Finns ingen bättre plats att sitta på. Man kan sitta där och plugga, fika, tänka, sola och ja, nästan vad som helst!
 
Dålig bild men jaja!
 
Nu sitter jag på trappan i det underbara vädret och bättrar på brännan. Om en timme bär det av på upptäcktsfärd med bussen ut till Farmor&Farfar. Två timars väntande i Uddevalla ska omvandlas till bh letande och kanske hittar jag något nytt klädesplagg. Vem vet!
 
 
Det var det för stunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback