Tips!

Idag på morgonen när jag bara ville ge upp hela viktminskningen och inte hade någon som helst motivation till träning kom jag att tänka på mina vackra och fina "Pepplappar" som jag satt upp. Ett råd från mig till dig som läser är att skriva pepplappar till dig själv, oavsett om du vill gå upp eller ner i vikt, plugga mer eller bara vill älska livet mer. En sak kan jag säga - Dom är värda sin plats!
"Pain is weakness leaving the body"
"Våga och vinn"
"The only thing that can stop you is you"
"If it's not hurting. It's not working"
"Ingenting är omöjligt"
"Allt börjar med ett steg"
 


Kvällens Tips
- 10 råd som klår magfettet
- 5 enkla sätt att bränna extra kalorier på
- Sätt fart på din kaloriförbränning
 


Som det stod i en av artiklarna jag länkade en annan gång...
 

 
...så skaffade jag en stegräknare idag! Får se om jag kommer upp i så många steg... Är skeptisk till om jag lyckas med det. Ingenting är omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback