Lycklig!!

Är en galet nöjd och lycklig tjej som går och lägger mig ikväll. Första dagen på jobbet har varit underbar och jag älskar det verkligen! Och personerna ska man inte tala om! Åh härliga liv! ♥
 
Nytt skal till mobilen! Svampbob! ♥
 
Fick ett jättefint kors av pappa när han kom hem från Gotland!
 
Sen har även finaste Sofia fixat en ny design till bloggen. Tack älskling!
(Smart som jag är lägger jag upp en bild. Borde ju se den om man är inne på min blogg liksom...)
 
 
Sitter för tillfället och fryser men jag tänker inte stänga mitt fönster. Nej Nej! Då kommer jag bara vakna inatt av att jag är för varm...
 
Nu ska jag sova annars orkar jag aldrig gå upp imorgon. Ska bara upp klockan 7 men brukar ju gå upp typ klockan 12 så kan bli lite jobbigt! NATTI
"A smile is simple"

Kommentarer
Postat av: tess & ida

åh vad fin din design blev ! :)
kolla gärna in våran blogg vi startade upp igår och säg vad du tycker :)

// http://tilb.blogg.se/

Svar: Tack så mycket! Jag ska däremot inte ta åt mig äran för designen, det ska Sofia göra! Länk till hennes blogg finns under fliken "Länkar" =)
Linda

2012-07-31 @ 00:20:32
URL: http://tilb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback