Smart Wikipedia!

Gick för en stund sedan in på Wikipedia och det första jag lägger märke till är denna ruta.



Ser man extra noga så står det och "Jaja" tänker jag som nästan aldrig läser på engelska. Jag bryr mig inte så mycket om anledningen heller då jag varken är involverad eller intresserad i SOPA och PIPA. Men vad är det sista som står!?



Hur tänker Wikipedia nu!? Först säger dom att engelskspråkiga Wikipedia är nedsläckt och sen säger dom att man kan läsa mer om det på engelska. Smart där!



Nu till nått heeeelt annat!
Söndagen blev super mega mysig med underbara Erika. Här är lite bilder från dagen!


Det är inte ofta man får sitta och titta på en sån snygging när man äter!


*Nom Nom Nom*


Efter simmningen blev det till att mysa lite på Cactus!


Va gör man när sugröret är kortare än flaskan!?


Man använder tungan såklart!!


Och vad gör man med all rödlök då!?


Man leker!!

De va det de! Nu ska jag sova så NattiNatti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback