Min tur! De e min tur!

Nu har  jag legat i soffan med huvudvärk sen jag kom hem... Livet suger ibland! Men men, har lärt mig en reklamlåt till i alla fall.



Inte för att jag spelar några spel men jag förstår verkligen INTE reklamen! Vad har tvätt med KENO att göra? Jaja... Låten är trallvänlig iaf!!



Idag när jag kom hem från skolan blev jag jätte glad när jag insåg att min syster och hennes kompis gjort pannkakor!



Det ser ut som att det är sjuuuukt mycket sylt och grädde men kan erkänna att det är min syster som lagt upp... Smaskens va det iaf!


Imorgon blir det till att simma med klassen... ÅNGEST!!!!! Kommer bli en hemsk eftermiddag... Får tänka på kvällen som är full av dans med finfina personer!

N A T T I !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback