Årets första inlägg!!

Happy new year! Onnellista uutta vuotta! Bonne année! Glückliches neues Jahr! Kalendis Ianuariis! Gott Nytt År!! Jag hoppas att ni haft ett underbart 2011 fullt av skratt, lycka och kärlek!

Jag tänkte att jag skulle summera året som varit litegran men när jag vrider på huvudet och ser att Finaste ha somnat så känner jag hur trött jag faktiskt är... Det får bli en liten tillbaka blick imorgon (som faktiskt är just nu) istället!

För att fylla ut inlägget lite så kommer det bilder från dagens/nattens mys! <3










Inlägget som kommer (med korrekta ord) om några timmar kommer att handla om bland annat GlitterTanten, ReflexFarbrorn och Den Misstolkade Reketen. Helt klart intressant att läsa!

Nej nu måste jag säga Ring, klocka, ring till larmet som kommer ringa vid 9 för att man ska upp till kyrkan. Men det är det värt! Älskar dom allihop en super mega mycket<3

Natti Natti och ett riktigt Gott Nytt År!!

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; Det är faktiskt en ansiktsmask, ser ut och känns som en servett, den var inte alls bra! Kram :)

2012-01-01 @ 19:52:54
URL: http://lmillbert.blogg.se/
Postat av: elin

Hejsan! fin blogg kanske du vill kolla på min oxå! komentera gärna om du vill oxå!:)

2012-01-01 @ 20:23:02
URL: http://elindnlsn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback