80talet...?

Hmm... På fredag nästa vecka ska vi ha "modevisning" i skolan. Jätte konstig uppgift så jag orkar inte förklara. Jag ska iaf vara "80talsbrutta" och jag undrar vad ni kopplar till 80talet? Starka färger? Snedtoffs? Mycket ögonskugga? Hjälp mig! Är det något speciellt ni tänker på så får ni gärna skriva det i en lite kommentar!



Dagen vigdes åt att bli fotad och att shoppa på torp. Blev nagellack och smycken + en lite småmysig T-shirt med detta tryck ↓


Dålig bild men det får komma bättre bilder imorgon!

Imorgon blir det till att städa i rummet (syns i bakgrunden att det är småstökigt) innan jag sticker in till Uddevalla för att simma med underbaraste Erika! Ta med kameran kanske...? Hmm...


P U S S A R ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback