Oj...

Oj vad mycke som hänt! Eller ja... I torsdags fick jag knäet ur led och tillbringade eftermiddagen / kvällen / natten på sjukhuset. Insåg nu att jag inte varit utanför ytterdörren på 4 dygn... Well done!



Har tillbringat dessa fyra dagar med att se på film, mysa och minnas min barndom. Saknar tiden när jag var liten och oskylldig. Mest saknar jag nog alla mysiga barnprogram!

Tänkte länka sönder lite olika intron till barnprogram jag minns så håll till godo. Minns ni!?

Bolibompa


Sagor från zoo


Arthur


Brum


Mumindalen



TinTin


Bumbibjörnarna


Räddningspatrullen


Scooby Doo


Flintstones


Långbens galna gäng


Joakim Von Anka och tre knattar



Den lilla sjöjungfrun


Kalles klätterträd


Pingu



Björnes magasin



Trasdockorna



Nalle Puh



Dr. Kosmos



Bröderna Fluff



Powerpuff Pinglorna


Pummel och Rabalder



Inspector Gadget



Tillbaka till Vintergatan



Dennis



Alfons Åberg


Professor Baltazar



Från A till Ö



Fem myror är fler än fyra elefanter - Alfabetslåten



Djurgården & Bo ko




Det va några program det!
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback