Kvalitétstorsdag!

Varför måste man alltid spara det bästa till sist?  Tre exempel på "gottis" som man sparar till slutet av veckan är Fredagsmys, Lördagsgodis och Söndagsfika.





Varför inte ta och unna sig lite mys i mitten av veckan? Myset behöver inte bestå av en massa extra kalorier i form av choklad, glass, godis eller chips. Det kan lika gärna vara en lite lyxigare variant av plugg med en kompis, ett gymbesök eller varför inte en spakväll?

I protest mot citatet "Spara det bästa till sist" (eller hur det nu är) så ska jag införa kvalitétstorsdag i min kalender!

Som invigning (om förra veckans visit på sjukhuset inte räknas) blev det till att ha en mysig spakväll här hemma och sedan mysa i soffan. Det är livet när det är som bäst!



Just nu sitter jag och och kollar igenom Svenska Hollywoodfruar från säsong ett. Yaay!



Maria Montazami, Oh God! Det är en peson jag verkligen, verkligen vill träffa MEN det är nog ganska omöjligt...
Klicka på tofsarna och kom till Maria's blogg!



Oj, oj, oj! Det där löftet om att ligga i sängen och sova innan klockan 12 har inte funkat så bra under dehär lovet... Fy på mig! Nej nu ska det skrivas lite på ett tal (måla på ett randigt papper) och sedan sovas (spela spel på mobilen) innan fredagen tar emot solens första solstrålar!



Till sist tänkte jag länka Sofias blogg som en liten överraskning åt henne. Klicka på bilden vett'ja!



Kärlek i stora penseldrag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback