Alla hjärtansdag mys <3

Nu ska jag försöka att blogga trots att jag är sjuuuuuuuuukt trött och alldeles för flummig. Vi börjar med dagens onödiga fakta!

Åhlens kunde man idag se en skyltdocka som strippade!





Min största lögn under denna kväll måste nog vara JA på denna fråga. Man måste ju se på "Karatefylla" när man pluggar och myser!





Ibland undrar jag var killar får sina idéer ifrån... Inte så att jag brukar gnälla på att jag fryser om fötterna...!?



Plugg, värmeljus, plugg, te och lite mera plugg....




Plugga kan ibland vara roligare än vad man tror! På bilden står, från vänster, Gertrud, Gudrun, Muretta, och Svea. Nu är frågan, kan du hitta det roliga på bilden!?



Titta lite närmre!



Muretta har alltså valt att vända rumpan mot kameran! (bara lite natthumor typ)



Blir man inte glad när man får detta skrivet på handen? <3




Ett smått konstigt inlägg men nu ska jag sova. NATTI




F Ö R R E S T E N !!
Besök underbara Fridas blogg! Bara att klicka på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback