Åhh!

Kan redan nu i början av inlägget ursäkta mitt kommande ordförråd... Är så sjukt jävla trött att jag blir arg på precis vad som helst, har ett svindlande humör och en krampande mage. Hej PMS!
 
 
 
Sitter just nu i sängen och funderar över morgondagen. Måste ha ett nytt par mjukisbyxor, simma, städa rummet, fixa en sak på banken och såklart har jag lektioner mellan 8.30 och 14.15...
 
Mitt vackra schema för imorgon!
 
Det är då inte lätt att bli vuxen! Man ska ta ansvar och fixa en massa saker och ting själv. Hmm... Får väl försöka fixa det mesta imorgon. Träna ska jag i vilket fall som helst!
 

Well well, ska mysa ner mig under täcket och hoppas på att jag kan bli lite varm. Fryser som bara den! Orkar dock inte stänga fönstret och om jag stänger det kommer jag vakna av att det är för varmt... Haha, ibland är det jobbigt! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback