Tomt på...?

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva... Har noll inspiration till att blogga för tillfället men ska försöka!

Idag har jag simmat - Så härligt! Efter det så var det dags att träffa Sofia och tillbringade då två timmar på kampenhof i väntan på henne. Finns det en segare människa? Fast jag älskar henne ändå! ♥

Sen till det mest roliga (förutom att jag träffade min älskade Fredrik i väntan på Sofia) och intressantaste för dagen!



Var för första gången på ett antal månader på en Gudstjänst! Kändes skönt att vara tillbaka i bänken igen och få träffa underbara personer! Och nu till det intressanta --> Dom filmade mötet! Tv10 var med under mötet och filmade för att sedan visa på deras kanal. Vet inte riktigt varför men när jag väl vet ska jag skriva om det! (Haha! Bara jag som insåg att det rimmade?)

För tillfället har jag en oerhört konstig känsla i magtrakten på kroppen. Lite sisådär mitt på... Avslutar i vilket fall som helst kvällen med en kopp te och lite tecknat. Finns det nått mer retro (för dom i min ålder) än Ankliv? Mysigt är det i alla fall!

 

Känner att jag har överanvänt utropstecken under detta inlägg... Men det får så vara!

NATTI NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback