Nu så!

Nu ska jag försöka blogga om den senaste veckan. Kommer sluta med ett långt inlägg... MenMen!


ONSDAG
I onsdags hade jag genrep på passionsspelet med några av dom finaste personer som finns! Bilder ↓


Innan repet blev det fika med Lydia!


Morotskaka ♥


FinFint väder var det!



TORSDAG
FN-rollspelets stora dag! Dagen D! Moment of the week! Njaa... En seg dag som lika gärna kunde skippas. Ända roliga med dagen var när Noak "bytte namn" på vårt land.



Sug-ända blev Ugandas nya namn och, då Generalsekreteraren (Spelad av en tjej från Kalmar om jag inte minns fel, tror hon gick i 3an iaf) var sträng, fick jag kväva fnittret och diskret ta en bild istället!



FREDAG
Långfredag och premiär för Passionsspelet!! Snöstorm var vädret och solen gömde sig långt bortom molnen. Trots att kylan bet i varje del av kroppen så log ansiktet. Hade lika kul i snöstorm som jag skulle haft i strålande solsken och 30°! Väl hemma blev det till att värma sig med en kopp varm oboy med marsmallow (stavning) och en massa filtar.


NomNomNom



LÖRDAG
GLAD PÅSK!! Fast några dagar försent då såklart... Andra, och sista gången för i år, vi spelade Passionsspelet. Dagen till ära var det faktiskt sol och varmt!


 

Efter passionsspelet bar det av ut till Smögen, rättare sagt, Tossene. Där åts det helt annan mat än påsk mat, skrattades, eldades och åts glass.

Dålig bild...

På macken i Hunnebo hitta jag denna skylt ↑

 


 

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer så resten får bli imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback