Dessa underbara personer<3

Åhh dessa underbara personer som finns runt mig! Älskar dom otroligt mycket!!

Dagen spenderades i kyrkan som varje söndag. Idag var det drama på söndagsskolan som stog på schemat för min del. Var helt slut när det väl var över och det var dags att flumma med kompisarna. Mycket fniss och många frågor!

Igår var det middag hos Faster med grannpojken :D Mat i långa banor vare iaf!


Nu måste jag bara säga att jag helt klart har hittat en idol som jag gillar!! Amanda Jenssen! För den som inte vet så älskar jag Rockabilly stilen och allt där till därav blev jag intresserad av hennes stil sen har hon en otroligt bra röst! :D



Tjo hopp toalettstopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback