Let's start!!

Nu är det dax att förändra min livsstil! Börja träna, sova mer och äta rätt :D Just let it go!

Sitter och kollar på Familjen annorlunda och blir bara såå glad av att se alla barn. Hoppas på att den jag kommer dela mitt liv med kommer vilja ha fler barn än 3 ;P Efter att jag sett Familjen annorlunda tänkte jag att jag skulle gå ner till källaren och träna i en timme (Y) Har bestämt mig, jag ska köra gärnet på att gå ner i vilkt och skaffa mig ett bättre midjemått!

Kommer förmodligen, mot min egen allergi att börja simma! Det tycker jag är mycket gjort för min del :O

Målet är att jag ska vara nöjd med mig själv och tycka själv att jag ser okej ut. Det blir Cypern den 30 Maj 
och fram tills dess är det 5 månader. Under dom 5 månaderna ska jag satsa på att tappa vikt och mått runt midjan ;D

Önska mig lycka till!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback