Åhh det är FREDAG!!!

Först av allt vill jag skriva ett stort GRATTIS till Viktoria som blir 17 idag <3<3

Dagen har varit allt ifrån ett kaos till ett stilla lugn. Vissa personer är otroligt underbara och vissa av dom är som idioter. Det kan jag konstatera...

Min mentorsgrupp är helt klart den kaotiskaste gruppen i skolan xD Matte + sista lektionen + fredag = KAOOOOOS! Några sitter och kollar film, jag sitter och pratar med dom vid bordet eller snarare är lite galen, någon lämmnade rummet och massa mer x'D

Matte är ett värdelöst ämne tycker jag just nu -.-

Senare blir det till att gå till kyrkan och för hoppningsvis ha det lite kul :D även om magen gör skit ont...

Kramis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback