Oj vad mitt schema är fullt -.-

Hur har jag tänkt denna gången? Imorgon är det övning inför konserten som är på söndag. På fredag ska jag vara med konfirmander 17-18,30 och sedan klockan 21-00 ska jag vara på nattcaféet för att sedan förmodligen vänta på bussen två timmar och vara hemma vid halv tre. Dagen där på är det Logen som gäller från 19-01 och är förhoppningsvis i säng innan 3 och till råga på allt så ska man upp tidigt på söndag morgon för att först vara med i mässan och sjunga, äta lunch med kören som avslutning och ännu senare på kvällen ha första konserten med den andra kören.
Kommer jag vara slutkörd, eller vad, när skolan drar igång på måndag!?



Titta vad jag hitta utanför kyrkan? :D Lite tulpaner! "Med en enkel tulipan på bemärkelsedan ♫♩♫♩…"

Tjenixan! <3

Kommentarer
Postat av: rebecka the best

i vilken kyrka ska ni sjunga?

2011-04-28 @ 09:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback