Dagen i bilder!

Först och främst måste jag återberätta den intressantaste diskussionen idag!



På bilden här ovan är det en gräs kulle och så långt är alla med, right? Där sitter jag och Linnea och diskuterar denna kulle som ligger mitt på skolgården på Äsperödsskolan.

Jag: Vad har den där för mening igentligen?
Linnea: Inte en aning!
Jag: Ahmen nått måste det ju vara, den kan ju inte vara där bara för att?
Linnea: Den är skön att sitta på!
Jag: Men nått mer måste det ju finnas?
Linnea: Aa, det kanske...
Jag: Jo men vet du vad!? Det är ju en grav! Det är där dom begravde den gamla rektorn!!
Linnea: XD!!!!! Va????? O.o

Mitt smarta lilla hjärta <3<3




När vi började gå på våran vandring ner mot stan från skolan så hitade vi denna lilla filluriga sak! Vem kan gissa på vad det är?


Kommentara era förslag :D



Ja, det va här vi gick. Najs bild ändå! :D



Sen hittade vi petter! :D


Efter att vi hittade honom så gick vi till McDonalds och där hittae vi Lisen. Vi köpte glass och så misshandlade Linnea en stackars sked :'( Han blev lite som en platt sked tillslut!

Det har varit en händelserik dag med underbara Linnea! <3


Vi hittade Pippis förlorade hus.


Vi plockade blommor! Eller vad det nu egentligen va?


Och kollade in lite påskris!

Det var lite "Dagen i bilder" :)


Tjillivippen på er!! <3

Kommentarer
Postat av: Veronika

vackra bilder :D !

2011-05-01 @ 18:47:58
URL: http://angellivin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback