Dagens låt! :D

Idaag har jag lovat mig själv att jag ska till kyrkan med älskaste Linnea <3<3 en kramiz till henne :D

Sitter för tillfället i skolan och gör ingenting, eller vad man nu ska kalla det. Sitter i alla fall och har engelska och det ända jag ska göra är att sitta och lyssna på brittisk radio. Det är den bästa lektionen idag! Då kan man sitta och blogga, vara inne på facebook och spela spel. Stor tummen upp för det! :D

Vet inte riktigt varför jag är glad just nu… även om livet suger kuk för tillfället! Tror jag vet svaret men det kan man inte riktigt säga högt >.<


Dagens låt kommer jag börja med från och med igår. Dagens låt är den fantastiska "River flows in you" med Yiruma. Jag är totalt lost i detta piano spelande och håller själv på att lära mig den (Y) Blir så fantastiskt glad av låten att jag blir tårögd. Kanske för allt som finns i huvudet eller för att jag gillar melodin. Har inte en aning. Lyssna på den är ett förslag!

http://www.youtube.com/watch?v=rhN7SG-H-3k

Kramiz och kli i galorchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback