TBX!!

Nu har det gått lääääänge sen jag bloggade :O vad hemskt :'(

Julshow och konsert gick alldeles utmärkt (med vissa undantag) ^^ Sen var det julafton :D åhh vilken dag x'D fick ihop 1 700:- (Y) dom ska gå till Cypern resan som bär av den 30e Maj :D :D sååå taggad! Men först är det Polen på listan. Dit bär det av vecka 10 med hela klassen nästan :)

Sitter och skriver på facebook för tillfället och smsar med den mest underbara <3<3 Puss på dig!

Okej nu är det gångna året slut och jag ska ha nyårslöften som jag ska hålla detta året :)

1, Träna som satan och tänka mer på vad jag äter iaf att tänka på att äta över huvudtaget
2, Om jag nu ska vara singel så ska jag leva det fullt ut
3, Om jag hittar någon som jag gillar ska jag se till att lära känna personen innan det händer något
4, Se till att skolan blir bra och att jag inte hamnar efter som förra terminen
5, Ett mål är att komma in på Sinclair på Musik linjen så det ska jag jobba mig till
6, Se till att jag har tid till kompisar och att jag kan umgås med do efter skolan
7, Vara försiktig med min hals(!!!) Ta det lungt med sången även om jag är krasslig
8, Bli bättre på gitarr och piano spelandet
9, Inte smsa så mycket som jag gör just nu för tillfället
10, Inte vara för mkt på FB
11, Hitta ett jobb och tjäna pengar
12, Ha det snyggt och ordnat i mitt rum och garderob (!!!)
13, ????? Hmmmmm… det kommer mer saker under året ^^ <3

Kramis och ha ett underbart nytt år!!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback